Abonnementen

Welkom op onze abonnementen FAQ-pagina! Hier bieden we antwoorden op al uw vragen over onze abonnementsservices. Ontdek hoe u zich kunt abonneren, uw abonnement kunt beheren of annuleren, en meer. Voor verdere assistentie zijn we slechts een bericht verwijderd.

Selecteer Abonneer & bespaar, het aantal product-eenheden en om de hoeveel dagen u een nieuwe levering wilt ontvangen. Vervolgens plaatst u de producten in uw digitale winkelwagen via de grote zwarte knop.

Als u de bestelling plaatst met uw Behandelstoelshop.nl-account gaat dit nog sneller omdat wij u al kennen. Geen account? Ook zonder account kun u bestellen, wij hebben dan nog wel even uw gegevens nodig.

Wil u toch liever een medewerker spreken? Contacteer ons dan per email of telefonisch.

U kunt op ieder moment uw abonnement stoppen. Neem contact op met onze klantenservice met het bericht dat u uw abonnement wilt stoppen. 

Heeft uw meerdere abonnementen bij ons? Geef dan aan voor welk(e) product(en) u uw abonnement wilt stoppen. 

Of u nu bent verhuisd, producten of aantallen wilt toevoegen of juist verwijderen: u kunt uw abonnement op ieder moment wijzigen.

Neem contact op met onze klantenservice voor een wijziging in uw abonnement. 

Wij breiden ons assortiment constant uit. Voor een overzicht van alle producten waarop u zich kunt abonneren, zie behandelstoelshop.nl/collections/herhaal-producten

Neem contact op met onze klantenservice voor een wijziging in uw leveradres.

Wat als mijn vraag niet is beantwoord?

Kijk op onze veelgestelde vragen pagina. Mocht u het antwoord op uw vraag daar niet vinden, neem dan gerust contact met ons op.