Veelgestelde vragen

Geen antwoord gevonden? Stuur ons een email op info@behandelstoelshop.nl of vul het contactformulier op behandelstoelshop.nl/pages/contacteer-ons.

Levering

Tenzij anders vermeld op de productpagina hanteren wij een levertijd van 4 - 7 werkdagen (ma t/m vrij).

In uw account kunt u zien of uw bestelling is verzonden of nog in behandeling is. Ook ontvangt u zodra uw bestelling is verzonden automatisch een email met een tracking code om uw levering te volgen – vergeet niet in uw spam folder te kijken.

Als de orderstatus in uw account op ‘verzonden’ staat maar u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen, wacht dan een paar werkdagen. In uitzonderlijke gevallen leveren UPS, PostNL, DPD en DHL een bestelling in een paar dagen in plaats van 2 à 4. 

Neem contact op met onze klantenservice via info@behandelstoelshop.nl als u uw bestelling niet binnen 10 werkdagen hebt ontvangen. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer in uw e-mail te vermelden.

Dit hangt af van uw bestelling: onze leveranciers en eigen magazijn versturen met verschillende leveranciers. Onder andere PostNL, DPD, UPS, GLS, DHL, Raben en Dachser worden vaak gebruikt.

Wanneer meerdere producten in één keer worden besteld zullen wij ons best doen om ze allemaal tegelijk te leveren. In dat geval is de levertijd van de gehele bestelling gelijk aan het product met de langste levertijd. 

Wij versturen bestellingen uit eigen magazijn en rechtstreeks vanaf onze leveranciers. Het is mogelijk dat sommige van de door u bestelde producten afzonderlijk worden verzonden omdat zij vanaf verschillende locaties komen. Als u uw bestelling niet in één keer ontvangt, dan komt dat waarschijnlijk hierdoor. 

Indien u twijfelt, stuur een email naar info@behandelstoelshop.nl.

Wij versturen bestellingen uit ons magazijn en rechtstreeks vanaf onze leveranciers. 

Het is mogelijk dat sommige van de door u bestelde producten afzonderlijk worden verzonden omdat zij van verschillende locaties zijn verzonden. Als u uw bestelling niet in één bezorging ontvangt komt dat waarschijnlijk hierdoor. 

Indien u twijfelt, stuur een email naar info@behandelstoelshop.nl.

Reparatie en onderhoud

U kunt via behandelstoelshop.nl/pages/reparatie-of-onderhoudsaanvraag een reparatie- of onderhoudsbeurt aanvragen. 

Gemiddeld 5 à 10 werkdagen. Dit is nodig voor het inplannen en uitvoeren van de reparatie of onderhoudsbeurt plus verzending heen en weer. 

Reparaties en onderhoudsbeurten worden altijd uitgevoerd door de leverancier(s) van uw product(en). 

Binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn wordt uw product gratis gerepareerd door de leverancier. 

Ook buiten de garantievoorwaarden kan uw product worden gerepareerd. De leverancier zal dan eerst een inschatting maken van de kosten zodat u kan bepalen wat u wilt doen: 

1. laten repareren tegen betaling, of; 

2. terugsturen zonder reparatie, na betaling van de onderzoekskosten van 15 euro en verzendkosten, of; 

3. gratis recycling.

Meestal tussen de €50 - €80 maar dit hangt af van uw product en de leverancier.

Mocht tijdens de onderhoudsbeurt een reparatie nodig blijken, dan ontvangt u vooraf een kostenspecificatie indien de reparatie niet onder de garantievoorwaarden valt of de garantietermijn is verlopen.

Ja, maar alleen als wij uw product ook in ons assortiment hebben.

Als wij uw product niet verkopen kunnen wij u helaas geen onderhoudsbeurt aanbieden.

Bestellen

Ja. U kunt bij ons bestellen zonder account. 

Als u geen account wilt aanmaken kunt u een bestelling plaatsen, doorgaan naar afrekenen en klikken op ‘afrekenen als gast’. Vervolgens wordt u gevraagd uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens in te vullen. 

Voor toekomstige bestellingen is het raadzaam om een account aan te maken, anders moet u elke keer de bovenstaande gegevens invullen. Met een account kunnen we u ook op de hoogte houden van onze nieuwste aanbiedingen, product loterijen en promoties.

Om te bestellen op account moet u allereerst een account aanmaken.

Ga naar mijn account in de rechterbovenhoek van iedere webpagina. Daarna klikt u op account aanmaken. Vervolgens wordt u gevraagd uw persoonlijke gegevens in te vullen om een klantprofiel te maken. 

Zodra u met succes bent geregistreerd kunt u een bestelling plaatsen met uw account.

U kunt tijdens het betaalproces uw en bedrijfsnaam opgeven, deze wordt dan vermeldt op de factuur.

Mocht uw bedrijf buiten Nederland zijn gevestigd, dan kunnen wij de BTW verleggen (0% BTW). Hiervoor kunt u ons contacteren op info@behandelstoelshop.nl.

Ja. Mocht uw bedrijf buiten Nederland zijn gevestigd, dan kunnen wij de BTW verleggen (0% BTW). Hiervoor kunt u ons contacteren op info@behandelstoelshop.nl.

Retour

U kunt uw product(en) binnen 14 kalenderdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden retour sturen. Indien uw product terugkomt in de nieuwstaat ontvangt u het gehele aankoopbedrag terug. Eventueel betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald. 

U kunt uw retour aanmelden via het online retourformulier: behandelstoelshop.nl/pages/retouraanvraag.

U kunt de behandelstoel binnen 14 dagen na levering retourneren, maar afhankelijk van het scenario van uw retourzending worden er kosten in rekening gebracht. 

1. u heeft de doos en het pallet van de levering bewaard en deze zijn in goede staat. U bent verantwoordelijk voor het juist en veilig verpakken van de stoel in de doos. Tevens dient u de behandelstoel in de doos op het pallet te zetten. Wij brengen u 100 € excl. BTW retourkosten in rekening voor het afhalen van de stoel. 

 2. u heeft de doos en het pallet van de levering niet bewaard of deze zijn in slechte staat. U wilt de huidige behandelstoel vervangen door een vervangende behandelstoel. Indien mogelijk kunt u het pallet en de doos van de vervangende stoel gebruiken voor de verzending. Tevens dient u de behandelstoel in de doos op het pallet te zetten. Dit moet in overleg gebeuren. Wij brengen u 100 € excl. BTW retourkosten in rekening voor het afhalen van de stoel. 

 3. u heeft de doos en het pallet van de levering niet bewaard of ze zijn in slechte staat en u wilt geen vervangende behandelstoel. Voor het speciaal transport van een uitgepakte stoel plus het herpakken op onze locatie brengen wij 250 € excl. BTW retourkosten in rekening. 

Voor alle 3 de scenarios geldt dat na aankomst van de retourzending de leverancier de stoel zal controleren op sporen van gebruik en/of schade. Als deze worden gevonden wordt een deel van de aankoopbedrag in mindering gebracht op het te retourneren aankoopbedrag. Dit deel is afhankelijk van de gebruikssporen en/of schade en wordt bepaald door de leverancier.

U kunt de behandelstoel binnen 14 dagen na levering retourneren, maar afhankelijk van het scenario van uw retourzending worden er kosten in rekening gebracht. 

1. u heeft de doos en het pallet van de levering bewaard en deze zijn in goede staat. U bent verantwoordelijk voor het juist en veilig verpakken van de stoel in de doos. Wij brengen u 100 € excl. BTW retourkosten in rekening voor het afhalen van de stoel. 

 2. u heeft de doos en het pallet van de levering niet bewaard of deze zijn in slechte staat. U wilt de huidige behandelstoel vervangen door een vervangende behandelstoel. Indien mogelijk kunt u het pallet en de doos van de vervangende stoel gebruiken voor de verzending. Dit moet in overleg gebeuren. Wij brengen u 100 € excl. BTW retourkosten in rekening voor het afhalen van de stoel. 

 3. u heeft de doos en het pallet van de levering niet bewaard of ze zijn in slechte staat en u wilt geen vervangende behandelstoel. Voor het speciaal transport van een uitgepakte stoel plus het herpakken op onze locatie brengen wij 250 € excl. BTW retourkosten in rekening. 

Voor alle 3 de scenarios geldt dat na aankomst van de retourzending de leverancier de stoel zal controleren op sporen van gebruik en/of schade. Als deze worden gevonden wordt een deel van de aankoopbedrag in mindering gebracht op het te retourneren aankoopbedrag. Dit deel is afhankelijk van de gebruikssporen en/of schade en wordt bepaald door de leverancier.

Voor het retourneren van behandelstoel(en)

1. Meld uw retour aan via het retourformulier: behandelstoelshop.nl/pages/retouraanvraag

2. U ontvangt een email met instructies.

3. Binnen 10 werkdagen na ontvangst ontvangt u het retourbedrag terug.

Voor het retourneren van andere producten

1. Meld uw retour aan via het retourformulier: behandelstoelshop.nl/pages/retouraanvraag

2. U ontvangt een email met instructies, een gefrankeerd verzendlabel en een retour-document

3. Pak uw product(en) stevig in en voeg het retour-document bij de producten

4. Plak het verzendlabel op de doos en geef uw pakket af bij een verzendpunt 

5. Binnen 10 werkdagen na ontvangst ontvangt u het aankoopbedrag terug.

Wij betalen u terug via de betaalmethode waarmee u heeft besteld:

- iDEAL/Overboeking: het retourbedrag wordt op uw rekening teruggeboekt. 

- Credit card: het retourbedrag wordt op uw credit card teruggeboekt. 

- PayPal: het retourbedrag wordt via PayPal teruggeboekt.

- Amazon Pay: het retourbedrag wordt via Amazon Pay teruggeboekt. 

- Apple Pay: het retourbedrag wordt via Apple Pay teruggeboekt. 

- In3/SprayPay/Klarna Pay Later: wij annuleren het contract voor u en u ontvangt eventueel betaalde bedragen terug op uw rekening.

U ontvangt alleen het aankoopbedrag van de teruggestuurde producten terug. Eventueel betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald.

Na ontvangst wordt uw retour binnen 5 à 10 werkdagen geïnspecteerd. Indien uw retour in de nieuwstaat is teruggekomen ontvangt u het gehele aankoopbedrag terug. Zo niet, dan nemen wij contact met u op en doen u een voorstel.

Meld transportschade uiterlijk op de 7e dag na bezorging van uw product: contacteer ons op info@behandelstoelshop.nl met duidelijke afbeeldingen van de schade. Wij zorgen er dan voor dat u z.s.m. kosteloos een vervangend product ontvangt.

Indien wij geen duidelijke afbeeldingen van de transportschade hebben ontvangen uiterlijk op de 7e dag na bezorging wordt de schade behandeld als een reparatieaanvraag.

Schade gemeld na 7 dagen na bezorging wordt behandeld als een reparatieaanvraag.

Uiteraard kunt u het product ook binnen de 14 dagen bedenktijd retourneren. De kosten voor de schade zullen dan na ontvangst van het product van het te restitueren aankoopbedrag worden afgetrokken.

Betalen

Voor het accepteren van creditcardbetalingen (Visa, MasterCard, Amex) en diverse Europese nationale online betaalmethoden (iDeal, Bancontact, Sofort, Sepa, Giropay en vele andere) maken wij gebruik van de externe betaalverwerker Stripe

Daarnaast werken wij met PayPal, Amazon Pay, Klarna (achteraf en in 3 delen) en kunt u gespreid betalen via SprayPay en Credit Click via betaalverwerker Pay.nl.

Ja. Indien u wilt betalen via een bankoverschrijving, dan dient u te kiezen voor ‘Bankoverschrijving’ tijdens het betaalproces. Voltooi vervolgens de bestelling en schrijf via uw eigen betaalmethode (acceptgiro of internetbankieren) het aankoopbedrag over naar NL58KNAB0256905398 ter naam van Luspada onder vermelding van uw ordernummer.

Na ontvangst van uw betaling verwerken wij uw bestelling.

Ja. Hiervoor dient u tijdens het bestelproces te kiezen voor de ‘Klarna’ betaalmethode. Klarna beoordeelt vervolgens meteen of u in aanmerking komt voor achteraf betalen. Mocht u worden afgewezen door Klarna dan dient u via een andere betaalmethode te bestellen.

Op dit moment is achteraf betalen via Klarna alleen mogelijk voor klanten in Nederland en België.

Ja, maar uitsluitend als u,

- woonachtig in Nederland bent, en;

- beschikt over een Nederlandse bankrekening

Lees meer over gespreid betalen op behandelstoelshop.nl/pages/gespreid-betalen.

Privacy

Wanneer u een bestelling plaatst hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betalingsgegevens nodig om uw bestelling te verwerken en u op de hoogte te houden van de levering. Om het winkelen zo aangenaam mogelijk te laten verlopen bewaren wij uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten, met uw toestemming. Wij kunnen hierdoor onze website voor u personaliseren en u adviseren over producten. Met uw toestemming gebruiken wij uw gegevens om u te informeren over de ontwikkeling van onze website en over speciale aanbiedingen en promoties. Als u dit niet waardeert, kunt u ons dit laten weten door een e-mail te sturen naar info@behandelstoelshop.nl. Wanneer u een account aanmaakt bewaren wij uw gegevens op een beveiligde server. Wij bewaren uw account informatie, zoals uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, zodat u deze niet opnieuw hoeft in te vullen bij het plaatsen van een nieuwe bestelling. 

We zullen de gebruiksgegevens van onze bezoekers verzamelen om onze website te ontwikkelen. Uw feedback wordt gebruikt voor verbeteringen. 

Als u besluit een recensie te schrijven, kunt u ervoor kiezen uw naam of andere persoonlijke gegevens in de recensie op te nemen. We zijn nieuwsgierig naar de meningen van onze bezoekers, maar we behouden het recht om de bijdragen die niet voldoen aan de voorwaarden van de site niet te publiceren. 

Als u reageert op promoties of prijsvragen, vragen wij u naar uw naam, adres en e-mailadres. We gebruiken de gegevens om de actie uit te voeren, de winnaars aan te kondigen en de respons op onze marketingcampagne te meten.

Behandelstoelshop.nl respecteert de privacy van al haar bezoekers en draagt er zorg voor dat de verstrekte persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om uw bestelling te verwerken. Voor het restant van de bestelling gebruiken wij uw gegevens alleen met uw toestemming. 

Behandelstoelshop.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen. Wij zullen uw persoonlijke gegevens uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die betrokken zijn bij de verwerking van uw bestelling, bijvoorbeeld de transportbedrijven die voor ons de leveringen doen.

Nee. Behandelstoelshop.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend ter beschikking stellen aan derden die betrokken zijn bij de verwerking van uw bestelling; bijvoorbeeld aanleveringsbedrijven. 

Onze medewerkers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht de vertrouwelijkheid van uw persoonlijke gegevens te respecteren.

Wij waarderen uw vertrouwen in ons en daarom zullen wij uiterst zorgvuldig met uw persoonlijke gegevens omgaan. Uw gegevens worden te allen tijde beschermd en vertrouwelijk behandeld.

Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser op uw computer worden opgeslagen. Behandelstoelshop.nl gebruikt cookies om u bij uw volgende bezoek te herkennen. Cookies stellen ons in staat om gebruiksinformatie over onze diensten te verzamelen en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonlijke identificatie. U kunt uw browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij Behandelstoelshop.nl geen cookies ontvangt. 

Mocht u vragen hebben over het privacybeleid van Behandelstoelshop.nl, dan kunt u een e-mail sturen. Onze helpdesk helpt u bij het verstrekken van de informatie die u nodig heeft over uw persoonlijke gegevens of indien u wijzigingen wilt aanbrengen. U heeft specifiek het recht op correcties van uw gegevens. Indien wijziging van ons privacybeleid noodzakelijk is, vindt u de meest recente informatie op deze pagina.

Uw account

In de account geeft u ons uw naam, adres, e-mailadres en betalingsgegevens. Geef direct aan of u onze nieuwsbrief wilt ontvangen. De toegang tot uw account wordt beveiligd met een door u gekozen wachtwoord.

Ga naar login, klik op ‘wachtwoord vergeten’ en voer uw e-mailadres in. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons met een persoonlijke link. Klik op de link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ga naar login, klik op ‘wachtwoord vergeten’ en voer uw e-mailadres in. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons met een persoonlijke link. Klik op de link om een nieuw wachtwoord aan te maken.