Bestellen, wijzigen of annuleren


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats de producten in uw digitale winkelwagen via de grote blauw knop. Als u de bestelling plaatst met uw Behandelstoelshop.nl-account gaat dit nog sneller omdat wij u al kennen. Geen account? Ook zonder account kun u bestellen, wij hebben dan nog wel even uw gegevens nodig.

Wil u toch liever een medewerker spreken? Contacteer ons dan per email of telefonisch.


Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Stuur ons een email met het bericht met uw ordernummer en dat u uw bestelling wilt annuleren.

Annuleren kan alleen als uw bestelling nog niet is verzonden. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u deze weigeren aan de deur of retourneren via het online retourformulier.


Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Uw bestelling wijzigen kan alleen als u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van uw bestelling aan te passen.


Hoe wijzig ik mijn adres?
Heeft u iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heeft u nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of wij het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing past u makkelijk uw adres aan in uw Behandelstoelshop.nl-account.


Waar vind ik het antwoord op mijn vraag?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Kijk dan op onze veelgestelde vragen pagina.